Presentation

Här kan alla registrerade användare vara med och diskutera

Presentation

Inläggav Carolin Hartwig » ons 29 jan 2014, 11:47

Hej Akutgruppen!

Jag heter Carolin Hartwig och är ett av era senare tillskott. Jag kommer i första hand att börja arbeta som kontaktperson för akuthem. Inom en eller ett par månader hoppas jag också själv kunna bli akuthem.

För närvarande bor jag på Kungsholmen tillsammans med en inneboende gubbe och hans två förtjusande kattanter. Mina tre gäster får tillträde till sin egen lägenhet denna månad och då blir det tomt och ödsligt hos mig..

Imorgon åker jag iväg på semester och är borta till den 10 februari. Därefter vill jag så snart som möjligt få möjlighet att sätta mig in i er verksamhet genom att medverka i alla tänkbara aktiviteter ni har. Jag hjälper gärna till vid veterinärbesök, infångningar, flyttar osv. Eftersom jag jobbar i Västerås i veckorna har jag nästan bara tid på helgerna, men släng gärna iväg förfrågningar till mig per mail ch@.mj.se. Jag läser mailen varje dag och kan oftast ge besked direkt.

Jag hoppas på ett gott samarbete och snart återhörande!

Med vänlig hälsning

Carolin
Carolin Hartwig

Re: Presentation

Inläggav AstridPia » tor 27 mar 2014, 21:16

Hej Carolin! En fin presentation av dig som jag först såg nu :(. Välkommen till oss du behövs :). Vi ses på tisdag på vårt första volontärmöte för i år.
Användarvisningsbild
AstridPia

Re: Presentation

Inläggav Helenamco » fre 28 mar 2014, 20:52

Välkommen till Akutgruppen /Helena
Användarvisningsbild
Helenamco

Återgå till Öppen Diskussion